رادين عزيزمرادين عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

عزيز دردونه ي مامی و بابایی

حالا اسمشو چي بزاريم !؟؟؟؟

1391/6/31 14:2
نویسنده : شهره
235 بازدید
اشتراک گذاری

 انتخاب اسم براي بهترين هديه خدا 

سلام نفس مامان ، پسر گلم ، خوبي عشقم ؟

امروز ميخوام برات از انتخاب اسم قشنگت بنويسم. من و بابايي بعد از خوندن كلي كتاب اسم و شنيدن پيشنهاد اطرافيان تصميم گرفتيم اسمي واست انتخاب كنيم كه هم خاص باشه ،هم ايراني و هم معني زيبايي هم داشته باشه .من عقيده دارم معني اسمها روي شخصيت آدمها تاثير داره به خاطر همين دنبال اسم با معني و هم اينكه كوتاه براي وروجكم بودم. 

خلاصه اسمهايي كه براي شما در نظر داشتيم آرتين ، آرين ، آراد ، رادين ، سام ، نيكان بودن . ديگه پس از مشورت من و بابا جوني تصميم بر اين شد كه اسم قشنگ رادين رو براي شما انتخاب كنيم.

           

رادين به معناي آزادوار ، آزاده و  جوانمرد

اميدوارم كه شخصيت واقعي نفس مامان مثل اسمش جوانمرد و آزادوار باشه. حالا دلم ميخواد بعدها نظر خودت رو راجع به اسمت بدونم و اينكه از انتخاب مامان و بابايي خوشت مياد پسر گلم ؟؟؟

خطوط عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)